modne kvinder i front.

En moden kvinder på forsiden af Femina fik mig til at købe bladet, for det er faktisk sjældent, at det sker, sjældent at man kan spejle sig i billeder af modne kvinder i blade, tv, reklamer og Instagram.
Det er ikke ofte, at jeg kan genkende mig selv i de historier og billeder, som jeg omgiver mig med, og at jeg kan identificere mig med de karakterer, som jeg møder i kulturen og medierne. På den måde kommer jeg til at mangle inspiration til tøj, kreativitet og livsudfoldelser. Det handler om at gøre modne mennesker mere synlige overalt om livsstil og identiteten for modne mennesker.

Der er over 1 million danskere over 65 år, så vi burde være en kæmpe magtfaktor på alle områder, da vi også hører til dem med størst overskud i økonomien og den største viden på nogle af livets store spørgsmål. Dog vil jeg gerne indrømme, at der også er mange områder, hvor vi halter efter de unge.

Hvad synes du? Er du tilfreds med at være mere eller mindre usynlig i det offentlige rum, eller har du gode ideer til, hvordan vi på 60+ bliver mere synlige.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Fuldend regnestykke (for at modvirke spam) * Tiden udløb. Prøv en ny CAPTCHA.